Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Masalah oh Masalah !

by - 12:03 AM

assalamualaikum..

masalah oh masalah.  masalah datang, masalah pergi.  masalah tak selesai, masalah bertambah.  masalah hai masalah.  masalah tak dijemput, masalah hadir.  masalah tak ketuk pintu, malah tak beri salam.  masalah berat, masalah kecil.  masalah masalah masalah.  tengok kanan masalah, tengok kiri masalah.  tengok atas masalah, tengok bawah masalah.  duduk masalah, diri masalah.  jalan masalah, berhenti pun masalah.  masalah kejar aku, masalah buat aku lari 100km/j.  pejam mata masalah, bukak mata masalah.  menyanyi masalah, diam pun masalah jugak ni kan cakap pun masalah.

masalah cari aku, aku cari masalah.  aku cipta masalah, aku tak reti selesaikan.  masalah nak selesaikan masalah.  masalah buat aku pening pale.  masalah buat aku tak tenang.  masalah buat aku tak tenteram.  masalah buat aku berangan.  masalah buat aku pening fikirkannya.  masalah dah jadi macam boyfriend aku.  setiap masa aku fikir masalah aku.

aku tak pandai selesaikan masalah.  diri aku yang bermasalah.  aku masalah. masalah yang bermasalah.  facebook masalah, twitter masalah, blog masalah, sume masalah lah.  aku dah tak larat dengan masalah.  aku tak pasti masalah aku ape.

masalah aku ialah masalah.  masalah, kenapa datang?  boleh tak masalah pergi main jauh-jauh?  akak bagi masalah gula-gula, pergi main jauh-jauh taw.  masalah nak apa?  masalah janganlah datang lagi.  masalah balik la.  aku penat nak layan kau masalah.  masalah-masalah sekalian, lepas ni ambil no turn unt jumpa aku k.  jangan datang reramai sekalu gus.  tak sempat la nak layan.  masalah la macam ni.  masalah dengar kate akak k?  kenapa masalah degil ni?  akak tak nak masalah da.  masalah, penat la.  masalah balik k.  bubye.

You May Also Like

0 comments