Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Serabut (kepala Botak)

by - 6:45 PM

assalamualaikum..

berape hari dah ea tak update blog?  erk.  busy gila.  tak de mase asenye nak memikir ape nak tulis ape nk dicite.  sumpah tencen gila sekarang ni.  haih.

wahai CSC 134,
why you so 'easy' to understand?
i've put all my trust on you,
but why you can't co-operate with me?
iloveyou with all my heart, but why you can't love me back?
motif?  =.='

CSC SUSAH!!
aku rasa aku dah botak separuh dah ni.
tak sanggup dah nak belajar CSC ni.
banyak sangat kena faham and hafal.
kalau aku ni minat komp, takpelah jugak.
ni aku memang tak minat langsung.
aik, tadi kat atas kata cinta?
ayat manis bg CSC dengar je. (shhh~)

hope:
aku dapat buat CSC esok.
2:15-5:15
wish me all the best k.


aku sekarang suka termenung dan kurang fokus ngn ape berlaku kat sekeliling.  ape kena ntah.  ape aku fikir?  banyak.  haha.  itu ini itu ini.  hehe.  and aku careless sangat pulak sekarang ni.  tambah-tambah lagi handset aku.  sian dy, tuan dy asyik lupakan dy je.  ade sekali, nak keluar pergi jalan, baru teringat kat handset.  cari satu rumah tak jumpa.  rupa-rupanya kat adik.  sejak bile ade kat dy pun aku tak pasti.  hehe. and haritu naseb ade one of my friend tlg call.  ehhee.  thanx awakkk.  :)

oklah nak sambung study.. :D

notakaki:
awak, nape buat sy mcm ni?  hinanye sy dmata awak kn?  awak dah buang sy..  U_U

you, stalk blog i lagi tak?  haaa.  jgn nakal-nakal.  hehew.  (perasan jap)  

csc, please be good to me.  iloveyou. </3

tangkap gambar guna mata, simpan dalam hati

You May Also Like

1 comments

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    Menyediakan Deposit Via Pulsa TELKOMSEL / XL
    Dompet Digital Via OVO, DANA, LINK AJA DAN GOPAY
    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    WA : +855 88 868 8229
    Online 24Jam Bosku
    www.dewa-lotto.site
    www.dewa-lotto.club

    ReplyDelete