Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Sayang, nota malam untukmu :)

by - 9:59 AM


Assalamualaikum,

Aku mengantok gila, tapi aku nak update jugak.  Walaupun satu patah dua kata.  Mata dah nak pejam sangat dah ni.

Aku rase cuti sem ni aku punye handset mesti tak sedar betri dah habis, sebab tak sedar kehadiran handset tu.  Huhu, normallah.  Single kan.

Oyeah, aku dah completekan sem 3 aku dalam program diploma.  Aiceh, ayat macam dah habis dip tu.  Huhu.  Alhamdulillah, macam2 dugaan mase first2 nak exam rtu, down, menangis sambil belajar, fikir yg tu, fikir yang ni, aku buat ni tak betul, aku buat tu tak betul.  Aku tak tahu ape yang aku patut buat supaya ape yang aku buat betul.  Fikiran aku time exam memang agak serabut sangat!  Ye, SANGAT!  Ape yg tak patut aku buat, aku buat.  Ape yg tak patut aku cakap, aku g cakap.  Tak matang langsung.  Punce?  Fikirann aku serabut sangat.  So, kat sini aku nak mintak maaf lah kat sape2 yg aku dah tersalah cakap tanpa memikirkan masa depan (cewaahh).  Aku takde niat ape pun.  Im sorry.

Nanti aku akan cuti 2 bulan.  2 bulan?  Lama gila.  Apa aku nak buat aku pun tak tahu lah.  Umur aku dah 20, aku dah boleh kawin kot?  Bole kan?  Tapi nak kawin mcam mane kalau tak de calon ni?  jadikan, aku nak pro la dalam bidang dapur ni.  hehe.  Ayah aku dah suruh blajar byk kali dah ni, yeah ade supporter.  Huhuw.

Cakap pasal kawin kan, kawan aku cakap kalau kening dekat, kte akan kawin dengan orang dekat.  Yeke?  Kening aku macam mane ea?  Aku tak nak lah kawin ngn orang jauh, aku nak dok dekat family aku jugak.  Bole kan?  Bole…hehehe

So, plan aku time cuti ni, takde plan.  Duit pun takde.  Argghhh mengantok!!  Bertahan!!

Ok lah aku dah memang tak mampu bertahan lagi dah.  Nak tdur sangat dah.  Nak wish goodnight.  Ok, dah cakap tuu.  ‘LELAKI SUKA PEREMPUAN BERHARAP PADA DIA SEBAB EGO DIA TINGGI.  LAGI TINGGI HARAPAN PEREMPUAN TU KAT LELAKI TU, AKAN TINGGI LAGI EGO LELAKI TU’.  Memang tak lah aku nak berharap pada laki.  Nak memain pulok.  Huhuw.  K lah.  Kbai.

Notakaki:  tak balas tak apa.  Chillex :)

You May Also Like

0 comments