Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

tak nak bagi title (Konvekesyen Abg Didi)

by - 6:23 PM

Assalamualaikum..

Time:  10:01 am
Currently listen to:  A thousand years
Location:  Cemara, Kolej Pasir Salak

Hey, readers!  (eh, terbajet hot pulak)  hehew.

Post ni aku nak cite ape nta.  Taknak tajuk khas kot.  Malas nak bagi tajuk kat post, bole tak?  Bole.  Yeay!

Semalam aku pergi Politeknik Sultan Azlan Shah, Behrang.  Convocation abgku yang tersayang.  For the first time aku pergi convo.  Hehe.  Macam biase la, aku yang terlebih sebak kat situ.  Tengok diorang beratur panjang kat luar, masuk dalam dewan, pakai jubah, pakai songkok.  Smart!  Bile tengok montaj dorang, aku la yang mengalir air mata.  Haha.  Yelah, sedih la.  Da lama belajar kat situ, skrg da amek convo da tak belajar kat situ, mesti banyak memori.  Masam manis pahit.  Pengorbanan mak ayah.  Bagi duit suruh belajar.  Mak ayah datang melawat.  Pergi jalan ke kelas, balik kelas.  Makan kat kantin, makan kat café.  Wah!  Mesti dorang rindu kan.  Aku pulak yang terover bygkan.  Tapi, aku dapat bygkan sedih.  And aku dah dapat rasa, abg aku dah besar.  Bile time tengok dy amek sijil.  Sedih! 

aku belikan bunga untuk abg aku.  Hehe.  Walaupun tak cantik mana, aku nak bagi jugak.  Kalau aku bawak duit banyak, aku dah beli yang paling cantik tu.   Syg duet tak bawak pulak.  Sorry :(
pape pun, dah datang, dah celebrate.  Mak ckp, kehadiran kte yg lebih bermakna.  We love you abg didi!!  <3

btw, congratulation!  :)

-muka aku sakit.  Seriously, tak tahu nak cakap macam mana.  Pedih.  Perit.

-they are trying to make us die.

-ayah cakap, dah sampai masa unt kte berusaha sendiri, mak ayah da tua, da tak larat.  :(

-Ya Allah..

You May Also Like

0 comments