Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

sementara menunggu yang tersayangss.

by - 5:16 AM

assalamualaikum..

sementara tunggu yang tersayangss kan..nak update blog la..bosan pulak..hehew..


actually nga tgu my parents nak datang ambil, tapi takde pun..nta igt ke tak nak ambil aku ni..hmmm..dala hujan, tak tahulah bile nak berhenti..barang banyak pulak tu nak bawak turun..macam mane nta nati..duduk bilik atas pulak tu..hmmm


bilik aku ni dah macam aku tinggal sorang je..orang lain sume da angkat barang dorang balik..excited dorang nak balik cuti sem..exam pun belum lagi..cuti study week ny, aku hari-hari duk kolej..sorang-sorang je dalam bilik..tapi, bile tengah hari ade la kawan-kawan aku datang teman..makan sesame..study sesame..on9 sesame kan..gosip sesame..aishh..huhu..


terasa macam duduk dalam bilik ni sesorang.  memang sorang pun.  sampaikan ade kawan yang datang bilik, memang duduk bilik ni sorang-sorang ke?  haha.  bahagian orang lain mmg da kosong.  memang rajin la dorang nak angkat barang segala. tinggi.  =.='


lagi, aku terkilan sangat benda ny terjadi.  tak tahulah nak cakap cane.  become worst.  tak tahulah nape jadi macam ni..dulu, tak macam ni pun..aish, tu sebab tak nak benda ni berlaku..sume jadi complicated..kan bagus, kalau dia masih anggap aku ni kawan dy yg tak pernah ade perasaan kat dy..tak bole nak macam dulu dah..rindu(apakah?), tapi malaslah kacau dy..nampak sangat kehadiran diri aku tak disenangi..all become complicated..haish..biarlah..Allah maha mengetahui segalanya..


macam mane nta.  aku sendiri pun tak faham.  takpe lah, orang cakap "It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone but takes a lifetime to forget someone"
tapi tak mungkin la pulak sampai macam tu sekali kan?  haha,  ntah.  no komen lah!

jadi, biarlah.  "aku lebih rela mengingati dia dari kembali bersamamu."  be strong !!

You May Also Like

0 comments