Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

lagu ini untukmu, Arina !

by - 11:16 PM

assalamualaikum,

wahh, syok gila kalau ade orang buat lagu untuk aku.  pastu siap nyanyi ag.  aish, suka lah suka!  suka tau tak! huhuhuhuhu.  rase macam dihargai sangat.  lagu ni dy cakap..Oh Arina, untukmu lagu ini tecipta dari dalam hatiku yang terpesona.  thank you my dear.  thank you so much.  auwww >.<  *eh?  eh ehe ehh, perasan pulok.  mamat indon mana hang dok syok ni?  mana ada mana ada.  takkan lah nak kat mamat indon lak.  nak kat dy tu je..dy tu..haaa..yg tuu..he's got a nice and cute dimple..i love his smile so much..see, he's smiling now..capture!*berangan jap.  hehew.  aku suka tengok orang yang ada lesum pipit.  suka!  tapi lagi suka lagu bawah ni.  jom dengar.  :)  alaaa, jom la.  dengar taw.  heeeee. :D



LIRIK LAGU ARINA-LEAF BAND

Tak hanya kata-kata indah yang terucap,
Disaat ku palingkan wajah untuk memandangmu,
Tercipta kau wujud  impian menyapa keinginan tuk memiliki.

Rasa indah rasa cinta di dalam hati,
Tapi dan dengan harapan yang pernah engkau berikan,
Terangkan satu persatu terbuai oleh senyummu,
Melayangkan dan menghanyutkan.

Arina untukmu lagu ini tecipta dari dalam hatiku yang terpesona,
Izinkan ku untuk bersanding di hatimu,
Meski harus ku menunggu lama.

Jika memang tak ada ruang di hatimu,
Memberikan kesempatan untuk diriku,
Sedapatnya tak ku sesali,
Takkan ada air mata,
Kan ku coba tuk melupakan.

Arina untukmu lagu ini tecipta dari dalam hatiku yang terpesona,
Izinkan ku untuk bersanding di hatimu,
Meski harus ku menunggu lama.

Aku tak hanya agungkan keindahanmu,
Inginkan ku jalin kasih sejiwa.

Oh Arina untukmu lagu ini tecipta dari dalam hatiku yang terpesona,
Izinkan ku untuk bersanding di hatimu,
Meski harus ku menunggu lama.


You May Also Like

1 comments

  1. Izin share Klow boleh ,, Minta kunci gitar ny dunx ??

    ReplyDelete