Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

oh Sayangku !

by - 5:26 AM

Assalamualaikum..

Aku rindu aku sayang aku cinta.  :)

ok, aku rase sume da berakhir.  Mungkinlah.  Hehe.  Takkan ade cemburu yang tak logic, takkan ade rase rindu yang tak sepatutnya.  Hiduplah kamu dengan bahagia, aku akan tersenyum melihat kamu bahagia.  Aku rase sume da neutral.  Mungkinlah.  Hehe.  Alhamdulillah, syukur.

Aku ade ag satu paper tak lepas ag ni.  on 27 paper last.  Wish me luck ^_^.  Aku harap sangat aku dapat buat yg ni.  kalau tak, tak tahulah ape nak jadi ngn pointer aku sem ni.  haih.  Mandarin ngn CSC aku ase da out dah.  And aku dah berusaha ingat soalan CSC ape dy.  Nape lah aku tak ingat2 soalan ape.  Satu pun aku tak ingat lah.  Nape aku rase macam aku tak habis buat eah?  Arghhh geram gila!!  Dah naik pening nak muntah dah pk dah ni.  hmmmm.  Not in da mood.  Erh.

Nak study record pun aku dah tak de mood.  Sume sebab csc lah ni.  aku ase mcam csc ni ade hantu lak.  Ke aku yg da gila ni?  hmmm.  Aku buat ke tak csc ni ek?  Tolong lah aku.. :(

Takpelah, aku nak pegang buku record da ni.  belum pegang lagi, aku dah ngantok.  Nak tido or bace buku?

Kbai..  -___-

Nota kaki:  aku suka follow orang, tapi aku tak suka orang follow aku.  Haha.  Tak faham.

You May Also Like

1 comments

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    Menyediakan Deposit Via Pulsa TELKOMSEL / XL
    Dompet Digital Via OVO, DANA, LINK AJA DAN GOPAY
    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    WA : +855 88 868 8229
    Online 24Jam Bosku
    www.dewa-lotto.site
    www.dewa-lotto.club

    ReplyDelete