Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

dibuang terus ke?

by - 9:00 AM

assalamualaikum..

aish, aku geram betul la.  geram?  hah!  geram!  seriously, geram! kenapa?  hah, kenapa?  mengapa?  mengapa ha?

nape dia tak angkat fon pun ek?  mustahil tak dengar.  memang aku ni persinggahan je kot.  mesti dia dah baik dengan gf dia.  arghhhh!!  nape dy ade peganti and aku takde?  nape aku still ingat kat dia?  nape aku rindu kat dia.. :(

dia tak pernah ingat aku pun, mesti dia tengah gembira dengan gf dia.  ntah-ntah tengah keluar date.  tu sebab aku call dari haritu tak pernah nak angkat.  kalau kawan aku tau aku call, mesti dah kena ceramah ni. alaa, just nak mintak maaf sebab esok kan dah nak exam.  tapi, aku rindu jugak lah.  dapat kata-kata semangat dari dia satu patah pun jadi lah.

ape salah aku sampai dibuang macam ni?  aku tak pernah curang, dia yang curang.  tak kenang jasa langsung.  bukan nak berkira, tapi nape dia tak ingat aku langsung?  sikit pun tak.  kenapa?

aku rasa, kalau aku call jugak, mesti kena marah.  haha.  yelah, pernah gak aku call dia banyak kali, last memang dia angkat, tapi kena marah!  ape ntah.  nasib badan.  bila aku dah jauh dari dia, dia pun tergedik-gedik nak cari aku balik.  pelik.  pastu, lari balik.  masa tergedik-gedik tu konon syg la.  padahal agaknya ngah gaduh ngn gf.  alahai, bila dah baik, aku kena tinggal balik.  janji tinggal janji, kata tinggal kata.  nape aku tak sedar lagi?!!!

tetibe lak buat post ttg dia.  haha.  macam takde kerja.  tapi, aku terkilan, geram, sedih.  sume la dah bercampur jadi satu.  hmmmm.  nape ni terjadi pada aku?  tulah salah satu sebab aku tak berani nak bercinta lain.  aku takut aku tak mampu sayang orang lain.  tak adil asenye.  bila orang ajak couple, otomatik aku tolak, and bagi alasan yang sama, soal hati aku tak bole nak buat main.  cinta tak bole nak dipaksa.  aku tak bole janji aku akan sayang kat diorang balik.  aku serik dah.  malas dah la.  hmmm.

Ya Allah, jauhkan lah aku dari angan tentang dia..

You May Also Like

1 comments

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    Menyediakan Deposit Via Pulsa TELKOMSEL / XL
    Dompet Digital Via OVO, DANA, LINK AJA DAN GOPAY
    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    WA : +855 88 868 8229
    Online 24Jam Bosku
    www.dewa-lotto.site
    www.dewa-lotto.club

    ReplyDelete