Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

aktiviti hari ni.

by - 5:00 AM

assalamualaikum..

ok, kali ni aku nak cerita pasal aktiviti aku rny..eh, macam hari lain tak de aktiviti la pulak kan..bukan ape, macam lain sikit yg ni..

one of my friends minx aku tolong editkan blog dy..sebab dy da buat banyak kali tapi error..so lepas dy da please2 banyak kali..aku pun setuju la..actually, aku takut nanti kalau aku dressup blog dy, jadi blog perempuan lak.  aku tak pandai la pulak cane taste lelaki.  haa, dy boy taw.  hehew.

so, aku cari kan dy template 'black and white'.  nampak macam laki kan.  nice la.  pade aku la.  letakkan gadjet.  ade la dua je aku letak.  takut nampak serabut, berat pulak blog tu nanti.  kalau aku, aku tak suka blog yg berat.  biar simple and ringan.

ble da done, aku suruh dy view, dy cakap ok.  huhu.  and mintak tambah lagu.  line la pulak slow.  susah rupanya nak cari widget music ni.  dah lama tak guna, tak pandai nak cari.  sian dy,  takpelah kalau line dah ok, aku tolong balik..

dah siap edit sume, baru lah perasan post dy..huhu..lawak!  ny dy post Benn Suda

"ok..hari ni hujan, semlam hujan, tak tau sampai bila nak hujan..final lagi 2 ari ja akan start...kalau hujan berterusan camni, macam mana la nak pi buat exam?huh...hujan oh hujan..kau tak reti nak rehat ka?hahahaha...blog masih belum di cantikkan...sekarang..sumanya terserah kat cik arina naila...semoga dia dapat bantu untuk mencantikkan blogku ini...hehehe..RYNA...tolong ben tau..hahahaha"


ye benn..ryna da tolong..tapi sorry la kalau tak menepati cita rasa benn pulak kan..tak pandai nak makeup chantek2..simple je bole..hehew..tu je yang termampu  ^__^

You May Also Like

0 comments