Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Selamat Pagi Cinta :D

by - 5:21 PM

assalamualaikum,

now, 8:00 am in the morning.  memanglah, dah am kan.  Selasa.  Esok, Rabu, exam lagi.  4th paper.  hope dapat buat yang terbaik lagi unt sem ni.  insyaAllah.

aku dah rasa blog ni diari aku.  hehe.  tapi takdelah sume aku nk cerita.  just nak kongsi.  aku jarang nak kongsi tentang yang ni, sebab hal ni dah berlalu kan.  tapi tinggal kesan besar kat aku.  yes.  hmm.  orang cakap busy kan diri, stdy, supaya tak ingat perkara2 yang remeh temeh tu.  aku bukan nak cakap ape lah kan, aku study selagi ade ruang dan peluang.  tetap ingat gak.  time exam pulak tu.  stress gila.  tak pernah aku stdy smpi  nota-nota basah dgn air mata.  first time.  huhu.  well done guy!  you've changed me :D  aku dah down habis dah.  semua kerja tak jadi.  tapi ade nasihat2 yang berguna, buat aku kuat.  harap-harap hari ni nota aku tak basah lagi lah.  hehehe.

macam ape nta, mungkin aku jenis suka think too much kot.  semua jadi tak kena lah.  haha.  aku harap semua ni tak menjejaskan exam yang nga berjalan.  2 paper lagi.

aku kadang rasa malas nak berkawan. takut cakap salah, tak cakap salah.  bukanlah taknak kawan.  just takut nak kawan dengan setengah-tengah orang.  kalau terlalu formal, lagi la tak reti.  haha.  bak kate kawan aku, bile pulak time aku serious ntah.  selalu main-main.  aku suka macam tu.  tak pandai nak terlalu menjaga.  takut.  sampai kan kawan aku cakap, tak tahu bile time aku cakap betul ngn main2.  hehe.  trick!

aku lapar, nak g masak jap ape yg patut.  hehe.  then aku nak study.  tc taw.  salam.

nota kaki:  aku akan terkejut dan terdiam sebentar bile orang cakap 'Aku' ngn aku.  mesej yg disampaikan jadi lambat masuk.  HAHA.


You May Also Like

1 comments

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    Menyediakan Deposit Via Pulsa TELKOMSEL / XL
    Dompet Digital Via OVO, DANA, LINK AJA DAN GOPAY
    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    WA : +855 88 868 8229
    Online 24Jam Bosku
    www.dewa-lotto.site
    www.dewa-lotto.club

    ReplyDelete