Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Virus Bosan (1)

by - 1:13 AM


Assalamualaikum.

Hai!  Hai!

Wah bosannya cuti sem ni !

Nak buat apa sisa-sisa cuti ni?

Nta ntahh tak tahuu.

Rase da kering otak sebab bosan sangat.

Lapar~

Ye, sy lapar.  Sy nak makan.  Nak nak makan.

Bape jam lagi bole makan ni?

Serious lapar.  I can’t stand anymore.  Seriously !

Tadi Ya da pandai cakap tentang cinta.

Eh, adik sy yang dulu kecil dah pandai bercinta ke?

Wah!  Adik sy dah besar lah!  Dah besar!  Woww~

Sy memang bosan.

Betul ke orang cakap zaman sekarang bukan zaman SMS or call?

Zaman twitter/fb/bbm?  Jimat duit?  Betul ke?

Haa kalau macam tu memang sy dah rugi duit.

Sy dah topup ritu.

What?

Membazir.  Fuhh~

Lepas ni tak nak topup dah.

Awak, maafkan sy sebab selalu kacau awak.  #Eh?

Sebab, sy bosan.  Huhuw.

Sorry sorry sorry heeee

Sy rindu.

Rindu kat mereka.

Sangat-sangat!

Novel sy dah habis bace.

Nak bace ape lagi ye?

Ok, banyak nye dah sy merepek.

Bosan pulok.

Huhuw hehew.

Bubye :D

dulu sy gemok.  jadi taknak tunjuk gambar depan :)

You May Also Like

0 comments