Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Tarik Diri Dari OM?

by - 8:56 PM

Assalamualaikum,

OM tu stand unt Office Management.  Program diploma yang sedang aku amek.  diploma jela mampu.  hehe.  kod dulu OM114, sekarang BM118.  apakah?  sangat tak sedap.  agak-agak OMSA nanti ade gak tak?  (macam active OMSA pulak kan).

semalam aku mimpi, agak tak logik jugak lah.  aku mimpi, aku tarik diri dari OM.  g swasta, amek program yang berkaitan dengan sains and mathematics.  sejak bila pulak aku syg kat subjek2 tu nta lah.  sampai masuk dalam mimpi.  parents setuju pulak tu.  tapi tak gtau kat uitm dulu yang nak berenti dari uitm.  so, masuk dulu lah kat swasta tu.

excited betul nak masuk tempat baru kan.  aku dah lupa program ape and name kolej tu.  hehew.  and then, aku start belajar, terus masuk sem 3.  bayangkan macam mane?  terngange la aku kat dalam kelas tu.  serious, aku tak bole bawak subjek2 tu sume.  tambah lagi pelajaran yang berkaitan dengan sains dan math.  memang memang memang tak bole !

balik tu aku menangis kat parents aku, cakap aku tak nak dah belajar kat situ.  aku nak belajar balik kat OM.  aku tak bole bawak sebab benda tu susah.  aku asyik menangis je (aku menangis betul-betul).  aku cakap kat mak aku, duit yang dah bayar tu nanti bile dah dapat ptptn unt sem depan ni, aku ganti balik.  yang penting aku tak bole nak belajar kat situ.  tapi, lepas tu, ayah aku cakap dah tak bole nak masuk dah, sbab aku dah quit?  apakah?  tapi aku tak isi borang berhenti pun?  haa, nasib baik lah aku tak isi and alhamdulillah dalam mimpi tu aku dapat belajar balik kat uitm.  hikhik.

tak logik betul mimpi ni.  sememang nya sejak aku mula kenal subjek sains, aku tak berapa suka yang berkaitan dengan sains-sains ni.  subjek yang paling aku kena struggle tiap kali exam, sains lah.  dah puas aku kenal ngn subjek ni, tapi tak pernah jatuh cinta pun.  =.='  kalau math tu bole tahan lah jugak.  takdela teruk macam sains.  lepas tu yg tak logiknya, bile pulak aku tak suka kat OM?  haha.  aku syg OM sgt sgt sgt !  auwwww~ nice!

yela dah nama pun mimpi kan.  mmg sume tak logik lah.

nota kaki:  bangun-bangun memang muka basah dengan air mata.  U_U

You May Also Like

0 comments