Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

★Blog Skin ?★

by - 10:02 PM

assalamualaikum ,

time-time cuti ni tak tahu la pulak ape nak buat.  jadi lawat-lawat blog orang lain, macam cantik. aku ingatkan guna blog template je.  rupe-rupenye guna blog skin.  ape beza blog skin dengan blog template?  sangat berbeza dan pada aku ianya susah.  sebab nak kena pandai baca coding.  aku bukan budak CS.  wuuuuwu.  mule-mule, hancus blog aku tak tahu lah ape nak jadi.  siap post-post sume hilang.  ternganga kejap depan lappy bile tengok sume dah takde.  kalau macam template, dy mmg da siap.  so, tak yah la nak cari code sume tu.  kre lagi senang nak gune template la.  tapi disebabkan teringin nak explore blog skin, aku buat jugak lah.  dah nak dekat sehari suntuk aku hadap benda ni je.  dan aku still tak faham nak gune blog skin ni.  pening dah.  rase macam nak tukar template balik je.

aku tak reti nak letak widget macam mane.  haha.  dah hilang dah sume.  huhu.  tapi sebenarnye kalau rajin explore, memang bole jadi and cantik.  aku letak chatbox.  tak tahulah ape motif aku letak chatbox kat situ.  bukannye blog aku popular pun orang nak singgah.  tapi disebabkan tak nak terlalu kosong, aku letakkan jugak lah.  sebab mule-mule aku letak feedjit tu, tapi macam semak, sebab panjang sangat, jadi aku tukarlah jadi chatbox.  huhu, biarlah.

kosong sangat.  tak reti nak letak bancground lagi.  nak letak lagu pun tak reti.  huhu.  camne ntah.  arhh!  tencen-tencen.  salah sikit, usik salah sikit, habis sume tak jadi.  kena buat backup sentiasa.  memang susah.  so, aku nga nak belajar lagi.  hehe. εїз

tapi aku takde la malu sangat sebab aku private kan blog aku skrg ni.  hehe.  kenape private?  nak under maintenance la.  memang kalau public, malu !!  tunggang langgang dah semalam.  aku dah tak jumpa apa yang patut.  haha.

ok lah aku nak pergi cari tuisyen (aku tak tahu nak eja tuition dalam bm, sebab aku rasa takde perkataan tuition dalam bm, kan?  am i right?) untuk buat blog skin ni.  hehe.  nanti kalau dah tak menjadi aku nak tukar balik lah ke template.  weee.

nota kaki:  usaha tangga kejayaan!  yeahh (nas ahmad, terjah kita terjah!)

You May Also Like

0 comments