Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Oº°‘¨ 100th Post¨‘°ºO

by - 7:38 AM

Assalamualaikum,

hyeepp!!  ^___^  ok, blog ni private.  memang takde lah sape nak bace.  hehewww.  fuhhhh.  ok, yg ni adalah post aku yg °º¤øke-100,¸¸,ø¤º°`°º¤ø.  act, aku cadang nak bukak balik blog ni kat public bile dah sampai post yg ke-100.  tapi macam tak jadilah.  aku rasa belum sampai masanya.  blog ni lah diari dan kawan aku saat ini.  kalau publish balik kat public, aku tak bole senang lenang nak post berape kali sehari.  hehe.

hari ini aku tak jejak kaki langsung kat luar.  hidup aku dalam rumah je hari ini.  facebook?  twitter?  dua-dua aku dah tak active.  malas.  banyak ow masalah kat situ.  watpe nak mencari masalah kan?  cukup-cukuplah yang dah ade ni.  nak menjenguk pun malas.  haha.  amcam bole percaye tak yang aku bole hidup tanpa benda-benda tu?  mula-mula tu macam rasa susah jugaklah.  tapi ok jugaklah.  aku dah tak tidur lewat dah.  aku takde terfikir nak buka sesaje dah.  dah tak terfikir nak bukak tu nak bukak ni.  cari tu cari ni.  tenteram jugaklah.  alhamdulillah :)

so, mase ni lah aku spend masa dengan blog kesayangan aku ni.  act, aku dah berjinak dengan blog ni since 2008.  tapi tu blog dulu.  sekarang kiranye dah 4 tahun lah berjinak dalam blogging ni.  dulu blog lain.  tadi aku bace balik post-post yang dulu-dulu.  memang sadis.  sedih lah.  tapi macam bodoh sangat rasa sekarang ni.  tapi setengah tu aku tak ingat ape aku tulis tentang apa.  hehe.

banyak kenangan.  banyak cerita.  kenapa dan mengapa aku berubah.  aku tak macam ni dulu.  dulu aku lain. ah, aku pun dah tak berapa ingat aku dulu macam mana.  semua sebab keparat tu aku berubah.  kalau bukan sebab dy, aku mungkin tak jadi macam ni.

sampai aku terfikir balik dan tersedar, aku sebenarnya dah lalu jalan yang salah.  kenape lah aku jadi macam ni?  i need someone unt forget benda lepas. tapi aku tak sanggup nak memperjudikan hati aku sendiri.  pernah aku nekad, sape je datang kat aku lepas ni, aku terima.  macam tak de motif?  aku tak terima pun, sebab i can't!  entah lah.  banyak sangat sebab kenapa dan mengapa.

aku bosan lah.  tak tahulah nak buat apa.  fuhhhh~

nota kaki:  menanti kepulangan abang tersayang.  

You May Also Like

0 comments