Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Apa Khabar kamu wahai si Handsome? *∩_∩*

by - 5:58 AM

assalamualaikum,

tak tahu nak update ape dah kat blog ni.  takde cerita yang hot.  saje wat tajuk hot sikit.  hehe.  tengah tunggu Anugerah Bintang Popular Bintang Harian (ABPBH).  tak berapa nak minat.  tapi saje nak mencuci mata tengok pelakon-pelakon kacak.  eh, jalan la jeles.  kamu tetap yang terkacak.  eh, siapakah?  berangan jap.  ^^

pagi tadi tengok jadual akademik kat istudent.  10 Jun baru nak masuk balik?  mak aihh, lamanya lagiii.  apelah aku nak buat kat rumah ni?  teringin nak kerja, tapi seriously tak reti nak cari.  plus, my parents memang tak berapa nak galakkan.  dengan keadaan kesihatan yang tak menentu, memang my parents tak berani nak lepas kot.  jadi kat rumah ni nak belajar jadi seorang isteri jela.  cewaahhhh.  hehe.  calon pun takde lagi ni.  nak kawin ape nye nta?  haha.  nanti dah dapat diploma dalam bab jadi suri rumah, nak amek krusus kawin pulak next sem.  hehew.  gatal!  sikit je pun.

aku bosan lah.  sunyi.  hmmm.  aku tak tahu nak buat apa.  tu la sebab tetiap malam, aku tidur awal.  bukan sebab letih ke apa, tapi tak tahu dah nak buat apa.  hehe.  nak tengok movie?  tv?  tak minat.  menghadap laptop je selalu, memang tak berapa nak suka.  facebook?  twitter?  dah lama tak bukak.  tak minat.  malas.  nak lari dari realiti yang seakan fantasi.  nak bersendirian mencari realiti yang sebenar.  kadang-kadang tu perlu kan?  dari melayan perasaan yang tak logik kadang tu, baik jangan ambil tahu terus.  hehe.  nice~

rindu ke teringat?  tak tahulah.  my last entry, bout handsome.  seakan virus yang membuat aku sentiasa kata itu adalah yang terbaik.  tak kiralah dy macam mane, selekeh, tak handsome orang kata, jahat, and seangkatan dengan yang tu, aku tetap akan cakap dy handsome.  tetap tak akan ubah pape yang ada kat hati aku ni.  tapi, siapalah aku nak memiliki dy?  dah orang taknak, takkan nak terhegeh-hegeh pulak kan.  jadi biarlah.  kalau ada jodoh, takkan kemana.  but, dy memang tak cari aku dah.  aku je kot teringat kat dy, dy tak pun.

tapi kan, yang tu pun hensem gak.  alaa yang tu lah.  everyone said he bla bla bla bla bla bla.  HAHA.  but, always handsome in my eyes and heart.  auwwww.  hehe. 

ok lah, aku nak bagi laptop kat adik aku dah.  nak off.  eh, macam orang nampak lak aku nga on9 kan.  erkk, hehe.  ok lah ok lah, take care yaaa.

nota kaki:  batuk, selsema, rimas.

You May Also Like

0 comments