Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Handsome ^_^ !!

by - 8:41 AM

Assalamualaikum,

"baru ya perasan dy ni hensem!"

=.='

apakah ini?  ini apakah yang sedang berlaku?  hensem ke?  alalalalala..manis sweet..hensem..!!  suka suka suka sayang sayang sayang.  HAHA.

paling aku pelik adik aku bole cakap.."ya rindu kat dy!!".  heh, bile mase plak dorang ni bercinta?  hamboi, nak jadi musuh ke dik?  nak jadi pesaing akak ke?  akak pun tak dapat, jangan harap lah..(flip hair).

hensem ke pun?  ntah, hensem tu kan subjektif.  tapi mungkin jugak lah dy hensem.  ehehe.  macam mana la rupa si kurus ni sekarang?  makin hensemkah?  pape pun, Lee Min Ho tetap paling hensem.  duh, buat ape la ingat benda-benda macam ni.  bangunlah, come back in reality!!!  jangan terus berada di fantasi sayang.  nanti ketinggalan.  haaa, sape yang rugi?  tak taw tak taw.

em oke drop the subject.  arghh.  muka aku!!  sedih gila.  rasa macam kena simbah dengan asid je.  dah takde rupa aku dah.  totally not.  nak keluar rumah pun tak sanggup dah ny.  rasa macam nak pegi jumpa doktor balik je.  kenape dengan muka saya ni doc?  saya tak nak macam ni.  dulu tak macam ni pun.  baru cadang nak keluar dengan abang.  tetiba jadi macam ni?  bala-bala.  U_U

lepas je buat rawatan tu, kepala aku sakit gila.  makan ubat, then tidur.  bangun-bangun, tengok cermin.  rasa nak jerit bagi satu dunia dengar.  ape dah jadi ni?  ni siapa?  muka aku mana ha?  sedih-sedih.  isk isk isk.

aku nak tidur dala.  harap-harap esok bangun pagi, muka aku dah ada balik.  bubye.

nota kaki:  handsome 

You May Also Like

0 comments