Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

siapakah penjenayah ini? ¯\(°_o)/¯

by - 5:17 PM

Assalamualaikum dan selamat pagi..*_*

awal pulak aku nak update blog ni kan..terase rajin pulak nak bukak lappy pagi-pagi2 ni..hehe..kerja rumah semua dah half siap, jap lagi la sambung..ƸӜƷ

pagi-pagi tadi dah ada orang call, tak betul kot call pagi-pagi matahari pun tak ada lagi..kalau kenal takpe jugak..aku pelik lah..sangat pelik..sape la punye kerja nak menyebarkan no digi aku..aku tak bagi kat sebarangan orang lah..yang pelik ramai la pulak no tersesat nak kenal la konon..tapi jawapan aku tetap sama, "sorry, im married !" pastu macam tak faham bahase la pulak, call-call lagi..dulu pun macam tu jugak..nampak sangat la dorang tau sape aku..(•‘’•)


bukan aku nak cakap aku sombong, tapi aku tak berminat nak habiskan kredit dalam sesi-sesi macam tu..lagipun, aku tak sukalah no aku terlepas sana-sini..sumpah macam annoying sangat orang yang sebarkan no aku tu..ape nta dapat kalau sebarkan no aku..dapat duit ke pun?  aku bukan 'cikaro' lahh.  sorry, salah no.  berhentilah sebarkan no aku.  aku tak suka!

aku bukan budak-budak nak melayan semua jantan.  aku dah besar.  aku bukan perempuan gatal nak menggedik ngn macam-macam laki.  you should stop this sebelum aku tahu sape yang buat.  geram gila !  ape motif ntah dy nak buat no aku macam tu.

memanglah aku single tapi tak bermakna aku nak berkenalan sangat sampai desprate nak kan boyfriend.  aku tak bersedia la dengan game macam ni.  bukan nak cakap aku sombong, berlagak, or jual mahal apa lah yang korang nak label aku..tapi seriously, aku dah besarlah.  takde mase nak main-main macam ni.  silap oranglah~

tambah ag, kalau aku tahu depan-depan dah dia tipu aku.  memang tak la aku nak melayan.  fikirlah kalau kena kat diri sendiri.  aku bukan bodoh sangat sampai tu pun aku tak bole fikir.  kadang-kadang memang aku tak bole nak bace dengan laki yang tak pernah nak cukup dengan satu.

merungut-rungut pulak aku pagi ni.  aishh.

nota kaki:  cinta aku hanya untuk 'Dia' ⓛⓞⓥⓔ

You May Also Like

0 comments