Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Terjumpa Dia =D

by - 5:19 PM


❤ Terjumpa Anak Pakcik Din !! 

kamu, rindu kamu sangat-sangat tahu tak?

satu yang buat saya kalah depan awak, awak sentiasa tersenyum dan ketawa bila depan saya

kalau saya marah pun, awak tetap akan ketawa dan tersenyum

awak suka buli saya, kadang-kadang sakit hati *tapi macam manja pulak hikhik

kenapa rambut serabai tu? haa yela, da saya paksa awak keluar masa awak ngah buat kerja rumah kan?

salah sape?  hikhik.  sorry ye.

dia cakap dia tengah masak, baru nak makan *bonus mark hewhew

awak pakai baju dua tahun lepas masa kita jumpa dulu, gambar kasut-kasut hikhik

suruh bet lawan bola?  ape kes awak?  =.=' bola?

dia kata, kena minat jugak sebab dia minat.  pheww~

rindu bagai nak gila !

rindu nak tengok senyum awak

rindu lesum pipit awak

walaupun awak cakap muka awak macam orang pecah rumah, takpe sebab awak memang dah pecah masuk hati saya and tak keluar-keluar da

eh takpe, saya diam-diam je ni.  tak bagitahu abg polis tu laa ~

oke-oke terus nyorok dalam hati saya k, gerenti polis tu tak nampak

biar beribu suara menghina dirimu, namun suara ini tetap akan memujamu

walaupun awak tak hensem macam dia tuuuu tapi saya tengok awak hensem jugak *huuuwuuuuu ayat menyampah hikhik

pesanan sebelum balik ;

"kena kuat sikit, kena keras sikit.  kalau orang buli, tumbuk je.  garang lagi !"

=.='

saya kan perempuan, mana boleh kasar-kasar, kan?

haaa~ kannnn anak pakcik din ~  ^_____^ v

You May Also Like

0 comments