Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Kau Aku Kita

by - 8:11 AM

Kau, Aku, Kita

Assalamualaikum,

haaa..finally dapat gak aku buku ni.  erk, novel novel novel.  alaa buku gak tu kan.  hmm, dah lama cari, tapi tak jumpa-jumpa.  lepas tu bila dah ada, tenang lama lah pulak, sebab takde duit pulak.  kena ada duit dalam poket, baru boleh beli.  hehe.  Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak.  setelah sekian lama.  =D

penulis cerita ni 'ORKID EDYLIYNE'.  rasanya ni novel kedua dari dia.  first novel dia 'TUAN RUMAH PEMBANTU RUMAH'.  haa, her first novel memang terbaiklah.  SERONOK !!!  tu yang tertarik untuk memiliki novel kedua dia ni.

novel ni seronok ke?  erk tak tahu lagi lah.  tak habis bace lagi.  dah terkena dadah ubat.  tidur jela kejenye. balas mesej tengah tidur pun tak sedar.  how come lah.  hehe.  insyaAllah esok, habis lah.  tak tebal pun novel ni.  kejap je boleh habis baca novel ni.

InsyaAllah :)

nota kaki:  belilah belilah belilah belilah =D

You May Also Like

0 comments