Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Bulan Tolong Katakan ...

by - 8:09 AM

Assalamualaikum..

first time aku dengar lagu ni tadi, terus aku terdiam.  bising-bising kat sekeliling sikit pun tak ganggu aku dengar lagu ni.  apa yang orang lain tengah cakap dengan aku, aku pun tak ambil port, tak dengar.  fikiran aku melayang bila dengar je lagu ni..

Dia yang bisa membuat aku
Merasa deg-degan berdebar di dada
Diam saat mengingatnya


haaa ape motif aku nak teringat tetiba?  haaa aku pun tak tahulah.  cerita lama.  masa aku menaip ni pun aku nga dengar lagu ni (repeat banyak kali sampai siap) .  sampai je hotel, tengok ada line wifi (line marina_7_2).  aku terus taip bait-bait lirik yang telah aku salin masa aku dengar lagu tu kat radio hot fm tadi.  terima kasih kat encik google, sebab dari situ aku dapat tau tajuk lagu and terus download.  lagu ni dari THE JUNAS MONKEY, so kat sini aku nak letakkan bait-bait lirik ni yang bertajuk JADIAN..

bila aku dengar, aku teringat kat kamu..dengarlah lagu ni...

Aku suka dia
Tapi ku tak tahu untuk
Bilang kepadanya jika aku suka
Jatuh cinta kepadanya

Dia cinta yang pertama
Dia yang bisa membuat aku
Merasa deg-degan berdebar di dada
Diam saat mengingatnya

*Bulan tolong katakan
Bintang bantu bisikkan kepada dirinya
Kalau aku mau menjadi kekasihnya

Aku yakin diriku
Nanti pasti membuatnya
Suka kepadaku cinta kepadaku
Dan kita akan jadian

*
*
*

You May Also Like

0 comments