Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Cerita

by - 5:36 AM

"saya dah bagi hati saya kat awak, tapi nampaknya awak tak tahu nak jaga hati saya dengan baik. jadi, bagi balik hati saya."


:face36:

"saya tak boleh nak bagi hati awak balik sebab saya dah letak hati awak kat hati saya"


:face55:

atototo, alololo sweetnye :face34:. kalau taruk dalam novel macam ni, memang aku akan gelak setiap kali baca. hikhik. tuweettt anonono. huhu :face72:. genre. romantik komedi la. my favourite. hehe. aku tak suka lah cerita yang terlalu banyak masalah. tambah-tambah lagi kalau baru kahwin tapi masalah semedang je ada. no toleration, no discussing just guessing. what? macam tak matang pulak kan. huhu. bukan nak mengkritik sesetengah novel cuma kadang-kadang macam tak logik. eh memang lah, dalam novel je pun. huhu. betul jugak kan. cuma aku rasa kalau dalam setiap perhubungan tu kalau ada masalah, kena bawak berbincang and selesai secara matang. kalau less communication, just nak main agak memang tak boleh. memanglah pernah dengar kalau kita sayang seseorang tu, kita boleh baca gerak hati dia. tapi, tak semua kan? kadang-kadang ada yang tersembunyi yang kita tak tahu. so, communication tu penting ye. hehe. eh, merepek apa ni? erk, nak bagi nasihat sikit je. takpe kan? :face12:

I want be the girl you fall for, when everybody else is falling for you

anyonyonyo ~ sukenye ~ alamak, terlebih menggedik pulak. hikhik. kira lelaki ni macam hot la. tiba-tiba dia nak syok kat aku yang serba kekurangan ni. fuhhh ~ ni dah macam cerita 'scent of woman' !! ok, pada siapa yang tak tengok cerita ni lagi, sila tengok ye. aku tak kisah la sape pun yang aku dapat. tak hot pun tak apa, janji kau hot kat mata aku. hehe. kalau hot pun, tak reti nak setia, buta? tara guna juga la. lebih baik yang seadanya tapi tahu menghargai. ye dak? hehe.

sayang, I Love You for no reason. you're the apple to my pie. :angry:

ok, dah habis segment movie korea dan love tweets. laa korang ingat ape tadi? ish ish ish. hehe. tetiba je nak update blog kan. kat sini aku nak ambil kesempatan, nak nyatakan aku tak merajuk dan tak perlu dipujuk. yihaaa !!! huhu. serius agak tersentap bila tiba-tiba i got reply tweets from someone ni. tapi tak apa lah, tu hak dia kan? elok-elok nak ajak bergurau, dia pusing kena lain pulak. dah kenapa? =.=' ? hot jugak lah kan. tapi ble fikir, lantak p kat dia lahh. ni yang dikatakan less communication ye. menjudging tanpa tau keadaan sebenar. hehe. tapi tak kisah lah. budak-budak tak cukup matang lagi. eh, macam lah aku ni matang sangat kan? hehe.

finally, ingat pesan ayah "jangan berpecah". ingat pesan atok "jangan berpecah". ok, ni segment iklan kat radio pulak. hehe. ok lah. setakat ini sahaja celoteh dari tinta hatiku di blog One Dua Three Cakk!! ^____^ selamat malam uollsss ~ :n:

You May Also Like

0 comments