Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Zuhaira Nasrin binti Zulkipli.

by - 4:57 AM

title?  nama siapa tu?  haaa..asal tetibe nak buat post ny?  saje beborink.  teringat nak tulis ttg kawan aku yang comel ny.  hehe.  dah tak tahu nak post apa :)

masa ny kelas mandarin.  tgok tu dy pegang limau manadarin.  :)


-  Zuhaira Nasrin binti Zulkipli.  (selalu tulis nama dia zuhaira zulkipli, macam dalam nama facebook)  first2 ingat nama dia zuhaira binti nasrin.  Sebab masa aku sekolah2 dulu, ada nama kawan aku nasrin, and dia lelaki.  Hehe.  Orang panggil dy jue.  Family dia panggil zurin.  Nape zurin?  Zu=zuhaira, rin=nasrin.  Sweet :)  sekarang nama dy “JUZA”.  Kenapa camtu?  Rahsia kerajaan.  Dy cakap teringin nak jadi macam PRIMADONA.  Haha!

- date of birth (ceh omputih lak tetibe):  17th January 1992.  Dy lahir satu hari kemudian selepas aku lahir.  Kami kembar!  Hehe.  Boyfie dy, same tarikh lahir dengan aku.  Berapa?  Tolak sehari dari besday jue.  :D

-dy suka makan laksa.  Laksa penang.  Tetibe lak sama bab yang ni.  mungkin dy tiru kot.  Sebab aku lahir dulu sehari dari dy!  Hehe.  Gurau je jue.  Dy suka makan ayam goreng ngn sos.

-paling pelik, dy suka kumpulan rock lama.  ‘The beatles’.  Rock ke bukan, aku pun tak pasti la.  Minat gle dy ngn group tu.  Screen nset, gambar tu.  Wallpaper laptop pun gambar tu.  Jam pun the beatles gak.  Fanatik.  Pernah satu hari aku dengar dy sembang ngn kawan aku ttg benda ny.  Satu pn aku tak faham.  Salute kat jue!  Memang dy tahu macam2 ttg group ny.  Huhu.

-dy lebih minat lagu orang putih dari lagu tempatan.  No wonderlah last sem dy dapat kalahkan aku dalam ujian listening bel.  Hehe.  Sebab dy jugak lah aku mula berjinak2 balik melayan lagu orang barat ny.  Nak jugak pandai bel macam dy!  Jeles.  Jeles dalam bab belajar takpe.  Heee.

-dy comel, kurus, tinggi sikit dari aku.  Pakai payung giardano.  Dy cakap sentimental value.  Tettt.  Dy pakai handset sony ericsson.  Line maxis.  Dy ade slipper fipper wane hijau.  Dy cakap tu slipper tandas.  Cantik slipper tandas dy.  =.=’

-dy cantik.  Pakai tudung ape pun sume cantik la!  Ramai orang minat dy.  Mamat handsome kelas kami pun pernah minat kat dy.  Ade gak budak lain.  Tapi dy setia dgn boyfie dy.  Good!  Dy satu kelas dengan aku.  Sejak dari sem 1.  Dy baek.  Time aku susah pun, dy tolong aku jugak.  :D  sekarang kami sem 3.  Masih di kelas yang sama.  :)

-dy asal dari Kelantan.  Kat kota bharu.  Anak no 3.  Ayah dia pencen polis, mak dy suri rumah tangga.

-jue, sorry sebab selalu pakse jue pegi kelas jugak.  Hehe.  Tak bagi jue ponteng sem ny.  Syg jue.  Nak jue berjaya.  Hehe.  Syg kte tak?

-kami selalu main minat lelaki yg sama, and main usha2.  Haha.  Best gila!  Pernah sanggup tunggu kat tangga blok akaun sebab nak tunggu mamat tu.  Motif?  Sangat.  Tak faham.  :|

-dy manje.  Cute.  Lemah lembut.  Tak pernah marah.  Takut nak marah orang.  Bila kena marah pun dy takut.  Pernah aku yang kena marah dengan kawan aku, dy yg lari keluar nangis dulu.  =.=’

-dy pernah selamatkan aku dari terus melayan perasaan kat sorang ny.  Kalau takde dy, lagi frust menonggeng agaknye.  Huhu.  Tu cerita lama la.  Sekarang dah musim baru.

-dy simpan nama aku dalam handphone dy, “MAMA RYNA”.  Very sweet of you my dear friend .  :’)  im her mother?  Hehe.  Dy suka tangkap gambar.  Hehew.

-pernah ada cita-cita, satu hari nanti nak duduk rumah sebelah2.  Lawak!  Kalau gaduh, bole lari rumah sebelah.  Haha!

-btw, kte suka kawan dgn jue!! syg baby jue.  :p

You May Also Like

0 comments