Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

mesti panjang ke boleh pendek?

by - 7:15 AM

aku tertanya-tanya gak..kalau nak tulis blog ny, kena tulis panjang or pendek2 pun bole ye?  yela, setengah aku tengok blogger tulis punya la mak aihh panjang betul..sampai penat teman nak bace..tapi, setengah blogger pandai, walaupun panjang tapi menarik..kalau macam tu, memang tak bosan la nak bace kan..

then, aku dulu memang ade blog..yela zaman sekolah dulu la..huhu..ape orang kate, zaman baru nak up..hehe..ape ntah..tak faham.. =.='  eh?  haa abaikan..tak faham kan?  oke, ignore je k..aku dulu post memang la panjang2..syok kot..haha..ade geng berbelog dulu..kawan-kawan sume ade..memang best la bile nk blog2 ni..blog ok, bukan block mcm kat fb tu..yg tu tak baek..haa zaman tu pun tak popular sgt fb ny..tak tahu nak gune pun..

ok, balik pade tajuk asal la..blog!  melalut pegi cakap pasal fb pulok..adey..so, smpi la satu masa aku tutup blog tu..tinggal 1 post je..post ape?  hmmm..haaaa..secret la..rahsie laaaaa..memalukan..haha..nta nta nta..bukan kena mengena dgn lelaki ok..perempuan..jgn fikir bukan-bukan..jgn...haaaa..good..!

lepas tu, macam teringin plak nak wat blog lagi..rindu la nak menaip macam ni haa..tekan-tekan keyboard..tekan-tekan tap tup tip tap tap..wahhh..speed?  tak tahulah lepas ke tak..haha..terfikir gak, bole tak, nak taip pendek2 je..?  malas la pulak nak taip panjang =.='  tapi, nak wat blog.  konfius gak kan.  bole ke tak bole?

so, lame-lame dah berjinak, dah explore punya explore..as conclusion..terpulang kepada blogger tu sendri nak coretkan macam mana blog dy tu..setengah aku tengok, letak gambar seketul je.  setengah satu baris ayat je.  nak lagi power, satu perkataan pun ade!  haaaa..macam-macam kan?  tapi pape pun pade aku, blog ruang kita untuk menulis, bukan bercerita..am i right?

takpe la..mungkin masing-masing dengan pendapat sendiri..hehe..

teringin nak post something ny..tapi tak tahu nak coret macam mane..nga try cari idea..fikir fikir fikir!  =D

You May Also Like

0 comments