Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Ketensionan melanda diriku !!

by - 9:12 PM

assalamualaikum..

ketensionan?  wujud ke perkataan tu ek?  nta la.  wujud2!!  :D

rase nak menangis, tak mampu nak menangis..sebab bile fikir, menangis bukan bole selesai masalah pun..wat rugi tenaga dan tangki air mata je.

rasa macam dah kuat, tapi tak kuat pun.  rasa macam nak duduk termenung, fikir-fikir satu-satu masalah-masalah yang ada.  macam mane nak selesaikan ni?  yg ni macam mane?  yg tu pulak?  aishh, memang tak tahu lah nak buat macam mane.  aku rase macam anak kecil yang tak tahu nak bahagi kan masa dan selesaikan masalah.  rase nak je cerita kat mak ayah masalah-masalh aku ni.  mintak dorang tolong bagi penyeselasain untuk masalah-masalah aku ni.  haihh.

tapi, alahai..masalah macam ni memang tak lah mak ayah nak dengar.  solve sendiri la kan.  tapi, aku buntu.  aku tak tahu nak selesaikan.  aku tak nampak apa-apa jalan pun sekarang ni.  aku dah rasa macam jatuh terduduk.  dalam gelap.  teraba-raba mencari sinar.  mencari jalan yang pasti.  i need a shoulder to cry on :'(

tension gila!  da la nak dekat exam, tetiba lak masalah macam2 nak datang kejap ni jugak.  serabut!  sakit pale la..macam mana ni??  Ya Allah..bantulah aku.. :(

kesihatan:  tak menentu sangat.  tension fikir ngn masalah penyakit yg tak pernah nak selesai.
pelajaran:  huaaaarghhh.. serabut.  sem ni jadual memang hancur gila lah! tak taulah apa nak jadi.
kewangan:  kena jimat sangat!  kalau tak tahulah!!
perasaan:  celaru, keliru.
kawan-kawan:  macam-macam hal sendiri.  tak larat nak fikir.  aku pun banyak masalah.

You May Also Like

0 comments