Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

ape? shooting?

by - 11:42 PM

assalamualaikum..

hah.  shooting?  nak jadi pelakon ke?  ade bakat ke?  macam tak caye je kan.  haha.  aku, sem ni kena buat satu filem mandarin.  short filem la krenye.  dalam masa 10 minit.  tapi bile nak shoot, berganda-ganda punya lama.  aduhai.  penat sangat.  ape kisah kami?  kira macam percintaan di universiti la.  kena cakap mandarin taw.  terbelot berbelit la lidah menghafal skrip.  nasib la aku bukan pelakon utama.  kalau tak da banyak skrip kena hafal da.

group aku, jue, naif, afiq and zul.  zul pegang watak sbg lecturer.  naif and jue jadi hero and heroin la.  aku ngn afiq, jadi kawan deme je la.  susa taw nak jadi pelakon.  memang tak la aku nak jadi pelakon lak tetibe nanti.  kalau sesape ade hati nak jadi pelakon tu..baik lupakan je lah.  penat + susah !  btw, tak lupa jugak kepada man villa.  dy jadi camera man and pelakon pembantu.  naseb la dy sudi bantu kami rakam video.  kalau tak, tak tahulah sape nak tolong.  last minute.  thank you for your help.  :)

kami spend masa unt wat shoot ny about 10 hours.  gila lah !  tu namenye pelakon tak pro.  haha.  bape kali nta cut.  berlatih.  tapi kerjasama ahli kump memang sgt bagus la.  kalau tak, tak jadi lah filem ni.  thank you to group members.  harap2, filem ni menjadi lah.  huhuw.

ok lah, nanti da masuk gambar, aku upload la.  kalau rajin lah.  hehew.  tangkap gambar ngn model kot.  hihik.  :p

You May Also Like

0 comments