Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

suka ayat-ayat ni !!

by - 1:33 AM

assalamualaikum..  :)

ambil dari facebook.  courtesy from:  Mohd. Izahar Sabtu


ye.  sy suka ayat2 dalam ny!  hehe.  cian kat orang ny kan?  first2 baca macam.. eh, ade kena mgene ngn aku ke tak eah?  belek punya belek..kaji punya kaji..takde lahh..just sweet..cume yang "saya suka awak, awak suka dia"..bole la..and i love part yg "diam adalah ubat terbaik untuk merawat luka kekecewaan di hati ini.."  yeah, betul tu.  diam ubat yang terbaik.  yelah, kalau kte layan gak, takut kte yg semakin parah melihat dy bahagia.

aku pernah dengar kawan aku cakap, jatuh cinta tak sesakit jatuh longkang.  tapi melihat orang yang kita sayang bahgia, kita tak kan bahagia.  kawan-kawan aku ramai jejiwang.  hehe.  hati aku banyak kali dah kena sakit, kecewa, sedih.  silent lover pun pernah.  sampai satu tahap, aku rasa hati aku dah kosong.  sampai aku rasa aku tak perlukan mana-mana lelaki dah.  serik dah kecewa.  :(

selalu terjadi..kita suka kat orang tu, orang tu tak suka kita..bila tiba orang yang suka kat kita datang kat kita, kita pulak yang tak suka..jarang sangat la kita dapat orang yang kita suka, suka kat kita balik..kalau ada kira bonus la tu..huhu..haaa betul tak apa yang aku cakap?

and aku pernah terbaca gak, Allah bagi kat kita orang yang kita perlukan bukan bagi orang yang kita nak..hmmm betul jugak kan..setiap apa yang terjadi tu..da cantik da Allah susun.. :)

You May Also Like

0 comments