Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

apakah? apakah ini? ini?

by - 10:12 AM

assalamualaikum..  ='=, (aik nape terbalik macam ni?  tencen sampai terbalik  :| )

haaa.  kan?  tencen ke?  nta la.  tah la.  entah.  sangat tencen !! tension!!  ape pulak masalah cik one dua three cak  ni??  haha.  nothing interesting to share.  just a stupid feeling.  failed to remove it!!  help me to remove this unorganized childish heart.  benci ! benci !  runsing !  runsing !  runsing !

aku tak suka ada rasa macam ny.  jujur.  tak suka sangat.  rimas.  sakit.  kecewa.  macam-macamlah!!  runsing.  mess.  tak suka.  nak nangis.  kalau nangis tu bole hilangkan rasa ni, aku rela spend masa aku sehari suntuk dengan menangis, sebab aku nak rasa ni hilang.  seksa.  its true.  love in silent is hurt.  so hurt.

he seem to avoid me.  yeah.  avoid.  haha!  mungkin dy tak suka kawan dengan aku da kot.  macam budak-budak pulak kan?  haha.  just my feeling je kot.  bak kate kawan aku, terover feeling je.  padahal benda takde pape pun.  dy sikit pun tak kesa kot.  haha.  tak betul.  huhu.

what should i do?  you know what?  i've deleting his number.  haha.  macam  tetttt je.  bukan ape, kalau aku simpan number dy, nanti aku asyik nak contact dy je.  kadang-kadang dy tak balas pun.  haha.  sje syok sendiri je kot.  jadi, kalau da buang, komfem la aku tak dapat contact dy da.  bukannya aku hafal pun no dy.  hehe.  selamat.

there, you seem avoiding me.  thank you.  don't worry, i'll not disturb you anymore.  :)













:(  ):  :|  |:

You May Also Like

0 comments