Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

izinkan aku hidup dalam mimpi.

by - 9:57 PM

andai hidup dalam mimpi itu sentiasa indah, izinkan aku hidup dalam mimpi.

andai hidup dalam mimpi itu menjanjikan keindahan, izinkan aku hidup dalam mimpi.

tak ada apa yang ingin aku coret.  tak ada apa yang ingin aku kenangkan.  tapi cuma satu mimpi.  mimpi yang indah bagi ku.  mimpi yang membuai perasaan ku.  mimpi yang penuh gelak tawa aku dengan si dia.

siapa dia? aku tidak tahu.

hanya satu yang dapat aku ingat "kalau abang tak bagitahu, macam mana saya nak tahu" dan kami tertawa bersama.  ingin aku rakam.  ingin aku sentiasa putar.  setiap kali aku ingat "Love is the second killer", tiap kali itu aku ingin putarkan.  mengapa bahagia itu hanya dalam mimpi?

izinkan aku hidup dalam mimpi, izinkan aku..

You May Also Like

0 comments