Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Gloomy Week

by - 5:35 PM

Assalamualaikum blog berhabuk.

this week. yaa.  its gloomy for me.

gloomy. yaa. its gloomy week.

kenapa air mata ni sikit2 nak mengalir? tersentuh sikit nak mengalir.  kenapa?

minggu ni banyak kebenaran yang aku tahu.

minggu ni banyak rasa yang aku ingin lari sebentar.

minggu ni aku rasa, adakah ini tanda sayangnya Allah pada aku sehingga aku diuji sebegini?

kadang aku penat nak memikir.

kadang aku lelah nak berusaha.

sedih.

apa yang aku mampu, menangis sendirian.

tak, ini bukan kisah cinta antara manusia.

tapi mungkin kisah cinta Allah dengan hambanya.

kadang nak lari.

kadang nak pergi.

tapi dan tapi dan tapi.

mahu sendiri.

p/s: aku hidup dalam dunia aku sendiri, cuba mencari ketenangan. no twitter no fb (no social) no android phone (dah rosak)

You May Also Like

0 comments