Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Andai Ku Bercinta Lagi

by - 6:00 AM


Assalamualaikum, hai hai hai !!  *sambil lambai-lambai tangan dan terlompat-lompat.

mulut terkumat-kamit menyanyikan lagu Andai Ku Bercinta Lagi dari Mojo sambil guna headphone beat kat kepala.  tu dia aihh bunyi diaa.

Kini kau tiada
Senafas pun ku perlu mencuba
Kau bawa pergi sebahagian dari jiwa raga

Bersendiri hidup umpama hilang erti
Bagaimanakah meneruskan hayat ini

Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni?

Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda

Tiada pengganti bisa hadir dan mampu menyembuh
Rawan di hati meleraikan semangat ku runtuh

Bersendiri masa umpama tak beralih
Berapa lama lagi harus ku merintih

Malam tidak berpurnama
Fajar tiada kejora
Aku hilang di dalam gelita kalbu
Tanpa dirimu asaku mati

lagu ni rasa macam meaningful sangat.  kenapa?  mungkin sebab lelaki ni terlalu setia dan terlalu sayang kat gurl ni.  sampaikan dia perlu pejam mata dan bayangkan wajah perempuan tu untuk lafazkan cinta kat orang lain.  nice rite?  actually lagu ni aku dapat dari cerita Ameera kat TV3 tu.  bila dengar lagu ni aku jadi sedih ingat kat cerita tu.  huhu.  eh, kata sedih, tapi gelak.  err, saje je.  hehe.  tapi kan kalaulah aku dapat laki macam ni yang tak bole lupa ex dia, jangan tanya la kenapa sampai ke tua dia menduda ! HAHA.  merepek meraban pulak.  terlebih sudeh.  ok lah, dengar taw lagu ni.  jangan lupa hayati.  tapi jangan terlalu asyik sampai tak ingat nak sembahyang pulak ye.  enjoy !  ^____^

You May Also Like

0 comments