Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Unprivate Letter: Terima Kasih Semua di UiTM Perak !

by - 10:57 PM


Assalamualaikum dan apa khabar warga2 pembaca? Hehe.  Hari ni bersamaan dengan 11 April 2013 iaitu hari Khamis.  Dan Cik RN telah habis final exam untuk final semester 3 hari yang lepas. yeayyyy !!!!! whoop~ whoop~ oppa gangnam style~

Alhamdulillah, berkat peluang yang Allah dah bagi, akhirnya dapat jugak Cik RN tamatkan diploma.  insyaAllah lah kalau tak ada sangkut paper. Hehe.  masa awal2 masuk semester 1, dengan pelbagai ujian dan tentangan, betul2 buat rasa Cik RN fikir “mampu ke aku nak habiskan sampai semester akhir?”.  And seperti yang korang semua tahu, kita tak akan tahu kemampuan kita selagi kita tak laluinya. Alhamdulillah again and again.

First of all, Cik RN nak ucap terima kasih sangat2 dan yang tak terhingga kepada semua rakan2 dan pensyarah2 UiTM Perak, Seri Iskandar terutamanya dari Fakulti Pengurusan Perniagaan.  Yang ada masa susah dan senang. Yang tetap ada walaupun masa susah. Yang care tentang keadaan semasa Cik RN.  I do really appreciate all of them.  Tak ada mereka, Cik RN tak mampu sampai ke tahap ni.  Even diploma, Cik RN rasa bersyukur sangat atas sebab2 yang Cik RN tak boleh publickan.  Thank you very very  very much.

And , Cik RN nak mintak maaf atas salah silap Cik RN sepanjang di diploma ini.  Kita manusia, kita tak tahu salah dan silap kita dan kadang tak sedar.  Terlebih kata, terlebih makan, terlebih minum dan semua ter yang tak sedar mahupun sedar mintak halalkan segalanya termasuk yang penting sekali adalah bekalan ilmu yang telah diberi dan dikongsikan.  Terima kasih again

­Kepada kelas OM114 5E:

Hey guys, I miss all of you.  Baru berapa hari dah teringat kat korang semua ni.  Serious rasa sunyi pulak.  Korang, jaga diri baik2 k.  Semoga jumpa lagi and teruskan perjuangan hidup korang.  Nanti dah kawin jangan lupe ajak pulak keyh. Hehehe. & 1 more, t kalau kite kawin mohon datang la ye. Rajin2 kan diri turun ke Perak. Aiceh. Haha.

Afiq, Eip, Zul, Zairi, Elin, Mel, Malina, Fira, Amin, Mal, Apit, Fahmi, Fendi, Ustaz Fitri, Zahin, Zati, Ain and tak lupa gak to Hazim, Afeez, Capik & Jue.  Harap kenangan kita semua di UiTM Perak tak akan dilupakan.

Yang mana dari sem 1 dan 2 dah kenal, serious korang banyak tolong kte untuk menjalani hidup sebagai seorang pelajar. Dan hanya Allah yang mampu balas jasa korang semua.  Thank you atas nasihat dan bimbingan korang semua !!  Thank you ! Thank you !!!!

And again, kite nak mintak maaf atas kekasaran mahupun salah faham yang telah berlaku pada sesiapa yang terlibat.  Apa2 pun yang berlaku, korang tetap kawan kte.  Pada yang telah salah anggap pada kte tu, harapnya jelaslah bahawa kite tak pernah ada niat seperti apa yang korang fikirkan.  Serious, im too old to have a fight.  Love all of you,  OM114 5E <3

Kepada Afiq, Eip, Zul & Jue:
Afiq !! Eip !! Zul !! Jue !!

Hope our friendship tak akan dilupakan and doa2kanlah satu hari nanti kita semua dapat lepak bersama lagi.  Korang kawan paling best dan paling best di antara yang terbest !!  jersey tu jangan buang k. Sampai dah ada anak 10 pun, simpan taw. J sayang korang sangat2 !! selalulah whatsapp, wechat keyh. Hahaha.  Thanks korang, korang lah paling banyak tolong kite, susah senang, kabut and semualah, korang paling nice !! And kite mintak maaf sangat kat korang kalau kadang2 agak serious and kadang2 tak dapat join and kadang2 tertinggi suara. Tapi tu bukan tanda kita tak sayang korang, tapi sayang sangat.  Sedih taw bila dah habis ni. Paling sedih sebab kawan macam korang susah nak jumpa dah. Harap sangat degree nanti tempat yang sama. Aminnnn.

Roomates:

Roomate dari sem 1 hinggalah semester akhir.  Una, Acu aka Hawa, Ku, Jojo, Eija & Anis.  Thank you very much !

Una dan Acu, sayang korang. Thanks sebab jadi roomate yang baik. Hehehehe. Love both of you !
Ku dan Jojo, roomate yang rasa macam paling care. Thank you !! love both of you !!

- - - - - - - - -
Btw, kat sini lah paling Cik RN banyak mengerti kehidupan.  Banyak sangat Cik RN pelajari.  Tempat ni lah Cik RN tak akan lupa sampai bila2.  I Love UiTM Perak !  pasal hidup, pasal kawan, pasal musuh, pasal cinta and banyak lagi lah.  Kat sini membentuk diri Cik RN untuk jadi lebih matang sesuai dengan umur dan fikiran. Hehehehe.


Sincerely,
RynaNaila



You May Also Like

0 comments