Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Biar Rindu Menjadi Penghubung Kita

by - 1:40 AM


Assalamualaikum :)

Today, 29th Oct 2012 and my heart still missing you.  Miss you hardly.  Miss you badly.  Miss you damn much.  Miss you more and more everyday.  Before I sleep and after I wake up and all the hours in between...you occupy my mind.  So, practically every moment of the day you are in my thoughts.  I miss you !!!!!

Rindu sangat.  Teramat rindu.  Tak tahu nak cakap macam mana rindu tu.  And yes, rindu tak tipu.  Betul !!  *angkat tangan macam bersumpah .  kadang rasa jarak macam tak adil buat kita berdua.  Kadang rasa kekangan waktu tak adil buat kita berdua.  Seorang di sana, seorang di sini.  Namun, semua tu tak menganggu apa yang ada di antara kita.

Kita tak seperti pasangan yang lain.  Kita mungkin tak jalani cerita yang sama seperti mereka.  Kita punya cerita yang sendiri.  kita berada di dalam kisah kita sendiri. namun, tiada sedikit kesal pun dalam hati ini bertemankanmu.  Benar, dan memang benar siapa yang tak ingin kisah romantik dari si dia.  Begitu juga diri ini.  Ingin seperti mereka, ingin seperti mereka.  Angan sering dikejut dengan realiti.  Romantik tu subjektif.  Mungkin awak tak romantik macam dia, tapi awak tetap romantik pada mata saya.  Biar orang lain tak nampak apa yang saya nampak, biar orang lain tak tahu apa yang saya tahu tentang awak.  biar saya seorang saja yang tahu rahsia ini.

Bila bercinta, sering kali mulut tak seiring kata dengan hati.  Sering sahaja mulut berbohong.  Sering kali hati memendam.  Sering kali rasa menyesal menyerpa dalam jiwa.  Maafkan mulut kerana sering berbohong kerana hati tidak mengizinkannya berkata.  Tidak semua mampu ku luahkan walau dirimu adalah temanku.  Tidak banyak yang perlu awak tahu, namun banyak yang awak perlu faham.  Kata-kata itu, ya kata-kata itu, kata-kata dari emosi bukan dari hati.

Biar jarak memisahkan jasad kita, namun tidak hati kita.  menganggap kekangan ini menjaga hubungan kita.  mengharapkan ada sinar di sebalik semua ini.  Bukan kata “I Love You”, bukan juga kata “I Miss You” yang saya tunggu sebagai balasan.  Hanya 3 kata lain yang saya tunggu iaitu “Aku Terima Nikahnya..” dari awak buat saya.  Mencuba menjadi yang terbaik buat awak dan moga akan ada ikatan yang sah buat kita berdua.  Kita hanya mampu merancang, dan Allah yang menetapkan.  Biar diri ini menanggung rindu asalkan hati kita tidak terpisah jauh.

Dear Zaharullizam bin Zahari, I Miss You.  And what more can I say?  I Love You more everyday.



Imiss your smile, Imiss your dimple.  :')

Sincerely,
Yours.

You May Also Like

0 comments