Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Q: adakah ini benar cinta? A: Ya

by - 7:13 AM

Assalamualaikum..

ok, ape khabar?  ape topik hari ni?  muke depan metro?  berita hot di hot fm?  apakah?

"Hoi, tak study kah? study lah!"

erkk..jap2..nak update blog jap..haish, apesallah aku gila malas nak sentuh buku ni.  ok, berbalik pada tajuk entri pada hari ni.

Q:  ADAKAH INI BENAR CINTA?

A:  YA !

idk..betul ke salah?  bukan nak over sangat sampai nak post semua ni.  just untuk..untuk apa?  haa untuk sampaikan sesuatu kat seseorang.  kalau entri ni tak sesuai dengan korang or untuk yang lain-lain, tak apa.  tapi post ni nak bagitahu kat dia, selagi dia mencuba untuk bersama, selagi tu saya akan berusaha untuk terus bersama dia.  itu janji saya !!  siapa kita nak menetapkan segala?  kita hanya mampu merancang.  Allah yang menentukan.  tak salah kalau saya harap dia menjadi milik saya. :)

tak nak post ayat jiwang-jiwang.  nak ayat jiwang-jiwang, dalam phone la ea..huhu..just nak dedicate lagu ni..

BERDUA BERSATU

Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu


Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu


Seringkali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu


Jika denganmu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu


Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu


Seringkali ku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu


Jika denganmu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu


Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu


-end-

lagu ni nyanyi by forteen.. :)  hope our love life and never die.  thats all from me.  just a short post. ok, nak sambung study balik.  bubye.  :)  *tolong topupkan eah? #Eh? taktak gurau je..hee* idoloveyou and money can't separate us.  :)


for:  love Zaharullizam bin Zahari

You May Also Like

0 comments