Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Jangan Panggil itu Hidup andai Tak Pernah rasa Susah

by - 4:03 AM

Assalamualaikum,

hetchum!  hetchum!  wow berair hidung.  tebal gila habuk kat blog ni.  fuh fuh fuh.  ni nak kena seharian cuci baru bershining ni.  wahhh serious, dah lama aku tak berbelog.  kenapa dan mengapakah?  oke, memang tak ada sapa nak tau, tapi aku nak bagitahu kat blog aku ni je haaa.

sorry my dear blog,

aku sibuk sangat semester ni.  nak cari masa berehat bersantai-santai sambil hirup udara petang di tepi pandai tu memang tak ada la.  yang ada rehat, waktu tidur je.  tu pun tidur lewat, bangun cepat.  rasanya, nilah sem yang paling penat.  apa yang nak dipenatkan sangat?   jadi student, pegi kelas balik kelas jelah?  upssss.  correctionsssssssssssssssssssssssssssssss.  ok banyak kena betul kat situ.  actually, sem ni kena anjurkan satu event.  and ni lah yang paling memenatkan aku bila pegang jawatan sebagai s/u.  kerjanya lagi banyak dari mana-mana jawatan yang lain.  kerjanya menghadap komputer setiap hari.  tapi kan, tetap takkan ada masa nak mengupdate belog ni.  haihhhh.  tekanan dan tekanan yang datang dari pelbagai penjuru.  nak cerita pasal event, apa yang aku lalui, memang tak muat la satu post.  nak tau, pegang la jawatan s/u yang nak kena anjurkan event di bawah pengurusan project manager aku hari tu.  serious doh, malas nak cakap tentang tu.  huuuuu huh.

okey, tuan-tuan dan puan-puan.

sekarang aku dah hujung sem.  dah habis kuliah dah pun.  lagi 2 weeks exam.  2 paper je oke.  weeehuuuuuu~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! study weeks pun dah macam honeymoon, 2minggu kot. phewphew.  sem ni aku baik.  hehehhehe.  tak ada buat hal dengan diri sendiri dah.  no crush, no scandal memana.  #Eh?  haha.  tetiba bajet hot sekejap.  rasa nak pancit gak la dalam minggu ni aka minggu last ni, rasa nak quit kejap tu gak.  dah taknak sambung dah.  stress tekanan dan dugaan.  fuhhh~  fuh semua bercampur menjadi satu.  dalam keadaan macam ni jugaklah macam2 nak jadi. hmmmmmm~

hari selasa, 18/9/2012. hati memang rasa tak tenang.  tak tenteram macam mana ntah.  nak jalan pun dah terhuyung hayang.  tengah jalan pun dah tak fikir bebetul.  rasa dah merebeh diri ni.  dengan assignment hilang, kena buat balik.  kalau senang tak apa, ni haaa U_U siap esoknya nak kena present lagi tu.  rasa teringat kat dia sentiasa, rasa nak nangis, rasa rindu gila.  macam, ish dah kenapa ni?  dah lama tak teringat kat dia sampai menangis bagai.  last pun, tahun lepas kot.  #Eh?  (trending lagi)  sampai laaaa, aku dapat tau..dia kemalangan..rasa nak pitam, terhenti dari dunia nyata dan berpusing2.  Alhamdulillah tak apa-apa.  kemalangan dengan kereta.  badan dia terlambung atas kereta and helmet tercabut.  just because kereta tu brake and nothing serious happened to him.  kalau tak, idk what my life would be w/o him.  how can i perform this semester?  but, Allah maha berkuasa and dialah penentu segalanya.  he's fine now.  and nothing serious.  bila ingat, tak renti-renti ucap syukur.  Alhamdulillah~

oke, dah penat dah 10 jari ni menaip.  nak berhenti for maghrib.  wish me luck for final exam eah!!!  v(^________^)v

You May Also Like

0 comments