Powered by Blogger.

=) They Follow My Stories (=

Wordless

by - 8:24 PM

Future *insyaAllah*

Assalamualaikum and hye ! :D

lamaaanyaaaa tak update belog kan? berhabuk dah. busy sangat. lagi pun line internet pun susah nak dapat. nak curi masa pun tak sempat jugak. new life. culture shock. new begin. hard. try to adapt with everything. T_T

haa kali ni bukan nak cerita apa. saja tak ada topik kan. tadi scroll gambar kat weheartit, nampak lah gambar ni. omeyyy angat. sukee ! suke twin ! haha. tapi anak omputih pulak kan. tak kira lah asalkan twin. hehe. mesti nanti dah besar handsome pulok. hihik. ok melebih.

I wish I'll have twins like that. *Eh? haha. Aali Azwan ______ & Aali Azwan _______ . Aali maksudnya Yang Tinggi.  orang kata kalau nama Azwan selalunya handsome2. Jadi biar elok rupa, tinggi juga agamanya.  berangan lebih. haha.  *Eh kenapa tak bubuh Azwan Aali je? macam seram macam tu kan. haaa

ok lah, nak sambung buat kerja. saja tak nak bagi belog ni berhabuk. sapu sikit. heee. oke, salam alaykum :)

You May Also Like

2 comments